Základní informace
Rychle
Balík si vyzvedneš běžně už druhý den po odeslání. Dobírku můžeš zaplatit kartou i online.
Jednoduše
S kódem pro vyzvednutí se nestihneš ani rozkoukat a už jdeš domů s balíkem.
Blízko
Balíkovna je na každém rohu. V trafice, obchodě, na poště i ve výdejním Balíkovna-BOXU.
Sledování
Zásilku můžete sledovat kliknutím na odkaz v mailu, kterým jsme vám pošleme, na www.balikovna.cz, nebo v mobilní aplikaci.
Dobírka
Jednoduše kartou, hotově, nebo online na sledovacím odkazu.
Ještě vás něco zajímá?
Balíkovna-BOX
Je to samoobslužné zařízení, ze kterého si můžete vyzvednout balík kdykoliv a bez front.
Balíkovna mimo poštu
Balíkovna u některého z partnerů České pošty. Najdete ji třeba v prodejně potravin, papírnictví, trafice nebo drogerii. A také na vybraných prodejních místech SAZKA.
Platba na dobírku
Na všech poštách můžete platit hotově i kartou. V některých Balíkovnách u našich partnerů není možné platit kartou. U těchto Balíkoven můžete využít platbu předem online kartou. Vyhledejte si váš balík ve Sledování balíku a pokud je už připravený k vyzvednutí, klikněte na tlačítko „Zaplatit kartou online“. Zaplatit můžete i pomocí odkazu v e-mailu. Ten odesíláme ve chvíli, kdy je balík připravený k vyzvednutí. Pokud váš balík čeká v Balíkovna-BOXU a je s dobírkou, pak je nutné ho zaplatit předem online kartou. Dokud balík není zaplacený, nejde schránku otevřít. Vyhledejte si váš balík ve Sledování balíku a klikněte na tlačítko „Zaplatit kartou online“. Zaplatit můžete i pomocí odkazu v e-mailu. Ten odesíláme ve chvíli, kdy je balík připravený k vyzvednutí.
Doba uložení
Balíky připravené k vyzvednutí na poštách nebo u partnerů počkají 7 kalendářních dní. Balíky připravené v Balíkovna-BOXECH čekají přibližně 2 pracovní dny.
Prodloužení doby uložení
Bohužel to nejde. Balíkovny se nacházejí i na menších provozovnách s omezenou kapacitou skladu, proto potřebujeme, abyste si balík vyzvedli co nejrychleji do 7 kalendářních dní. Ale nebojte, pokud nestíháte, můžete předat kód pro vyzvednutí někomu, kdo balík převezme za vás.
Vyzvednutí balíku na poště
Pro vyzvednutí na poště budete potřebovat kód pro vyzvednutí, který najdete v e-mailu nebo smsce, a jméno příjemce balíku. Vyzvednout můžete i pomocí dokladu totožnosti. Na poštách se můžete setkat s vyvolávacím systémem. Na něm stiskněte tlačítko „???“ a zadejte kód pro vyzvednutí. Na řadu pak půjdete do pár minut.
Vyzvednutí balíku mimo poštu
Pro vyzvednutí u partnerů České pošty budete potřebovat kód pro vyzvednutí a jméno příjemce.
Vyzvednutí Balíkovna-BOX
Pro vyzvednutí zadáte kód pro vyzvednutí na displeji boxu. Otevře se schránka, vyzvednete balík, schránku zavřete a je hotovo. Pokud máte balík s dobírkou, zaplaťte ji předem přes Sledování balíku nebo pomocí odkazu v e-mailu. Dokud balík není zaplacený, nejde schránku otevřít.
Balík vyzvedne někdo jiný
Určitě ano. Stačí mu předat kód pro vyzvednutí spolu se jménem adresáta nebo číslem balíku. Kód najdete v e-mailu nebo smsce.
Když je balík na jiném místě
Někdy se může stát, že vámi vybraná Balíkovna nemůže balík převzít. Například proto, že už je plná. Abyste měli balík co nejrychleji, a proto ho ČP převeze na nejbližší vhodnou poštu. Vy se tak nemusíte o nic starat. Informace o náhradním výdejním místě vám dáme vědět v smsce nebo e-mailu. Najdete je také ve Sledování balíku.